Провадження по даній справі почалося в січні поточного року з подачі позову до регулятора оператором мобільного зв'язку "Київстар". Третьою стороною у справі виступила компанія "Український центр підтримки імен і адрес".
"Оскільки регулятор і адміністратор бази даних не відреагували на наші численні прохання привести норми положення у відповідність з вимогами закону, ми були змушені звернутися до суду, щоб той зобов'язав виконавців цього документа виправити порушення", - заявив директор з регуляторно-правового забезпечення "Київстару" Андрій Осадчук.
Суд визнав незаконними більше 10 пунктів і підпунктів рішення регулятора про порядок впровадження послуги. Зазначимо, практично зі всіма основними пунктами не погоджувалися представники "Київстару"і "МТС-Україна".
Зокрема, суд визнав неправомірними терміни реалізації послуги для абонентів. Так, згідно з рішенням НКРЗІ, мобільні оператори повинні були переводити абонента на мережу іншого, обраного оператора за 24 години. Оператори ж наполягали на перенесенні номера протягом семи днів. На думку суду, нормам закону суперечить і пункт про безоплатне надання послуги. Крім того, суд скасував пункт, згідно з яким послуга перенесення номера надається абоненту за заявкою, оформленою на веб-сторінці або присланою з допомогою sms.
Таким позовом і рішенням суду "Київстар" намагається заблокувати впровадження послуги перенесення номера, заплановане на 1 липня поточного року, вважає директор Українського центру підтримки імен і адрес Юрій Гончарук.
"НКРЗІ готує апеляцію з цього питання, але якщо і ця справа програє, то впровадження послуги в Україні буде під питанням", - говорить він.