"У нас сьогодні найдешевший проїзд у метро у світі. Але метрополітен повинен працювати, повинен підвищуватися рівень безпеки, оновлюватиметься рухомий склад. Нам потрібно ремонтувати ескалатори, продовжувати будувати нові станції метро, погасити заборгованість з виплати зарплати", - сказав мер.
У той же час, зазначив Кличко, маючи невисокий рівень тарифів це складно зробити. "І ми змушені підняти ціну. Сьогодні, щоб метро ефективно і безпечно працювало, ми змушені це зробити", - сказав мер.
Він зазначив, що це непопулярне рішення, але в умовах зростання інфляції і цін на енергоносії інакше неможливо.
Кличко додав, що сьогодні киян цікавить, куди підуть гроші від підвищення тарифів на проїзд. За словами мера, з 1,5 млрд грн, які планує отримати метрополітен у 2015 році, 800 млн грн - податки і зарплата, 150 млн грн - плата за енергоносії, 300 млн грн - підуть на погашення боргів за оновлений склад вагонів та оновлення технічного забезпечення. "Все решта - піде на розвиток метрополітену та його зміст", - розповів Кличко.
Крім того, зазначив київський міський голова, гостро стоїть питання щодо проведення ремонту деяких підземних тунелів, оскільки швидкість поїздів метро на деяких ділянках не перевищує 20-30 км год через їхній зношений стан.
Кличко наголосив, що в наступному році унаслідок низького рівня фінансування неможливо відкрити нові станції метро. "Ми зможемо відкривати станції у тому випадку, якщо Києву в повному обсязі будуть повертатися податки на доходи фізичних осіб", - сказав він.
І зазначив, що з бюджету Києва щороку вилучають майже 9 млрд грн ПДФО, у той час як, наприклад, побудувати Подільсько-Воскресенський міст коштуватиме 4,5 млрд грн.
Зауважимо, проїзд у метро імовірно може коштувати від 3,5 до 4 грн.