Рекомендуємо

Українці вважають Карпати кращим місцем для святкування Нового року, - соцопитування

18 грудня, 16:43

Більшість опитаних (74%) не готові платити за житло у новорічний період більше 400 грн на добу. І тільки 4% згодні викласти від 800 грн

Лыжи_дед мороз
Вершина
Українці вважають кращим місцем для святкування Нового року - Карпати. Цей регіон назвали третина респондентів, опитаних агентством PBJ Badania Marketingowe. Про це йдеться у прес-релізі агентства, який є у розпорядженні порталу bnk.ua. Практично кожен п'ятий вважає, що відзначати це свято треба у Львові. І третій за популярністю - Крим з 16% голосів. Ще 15% опитаних вважають найкращим для проведення новорічної ночі Київ. І кожен десятий віддав голос на користь Одеси.

Якщо б респонденти вирушили зустрічати Новий рік в один з обраних регіонів, дві третини з них (65%) для поселення воліли б орендувати квартири подобово. Відпочивати в пансіонаті (на базі відпочинку) вирішили б 19% опитаних. Зупинитися в готелі побажали 9% учасників дослідження, а в хостелі - 3%.

"Така тенденція цілком зрозуміла. Середній дохід українця не дозволяє користуватися послугами готелю на період більше 1-2 доби, також готелі програють строго обмеженим часом заїзду та виїзду", - коментує результати дослідження керівник проектів порталу подобової оренди Євгенія Мутовчийська.

Більшість опитаних (74%) не готові платити за житло в новорічний період більше 400 грн на добу. І тільки 4% згодні викласти від 800 грн.

"Ринок подобової оренди квартир вважається одним з найбільш перспективних, і, аналізуючи сьогоднішню ситуацію, можна спрогнозувати, що з кожним роком він ставатиме все більш конкурентоспроможним порівняно з ринком готельних послуг", - вважає Мутовчийська.

Розвитку ринку подобової оренди житла сприяє і зростання пропозиції з боку орендодавців та активний розвиток онлайн-можливостей цього сегменту.

PBJ Badania Marketingowe - польська аналітично-дослідницька компанія, яка спеціалізується на дослідженнях різнопрофільних ринків, а також на вивченні звичок і установок споживачів. Компанія займається вивченням ринку з 2004 року. Агентство проводить традиційні кількісні, якісні та інші спеціалізовані дослідження.

Побачили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Залишилось 1000 символів