Більшість опитаних (74%) не готові платити за житло у новорічний період більше 400 грн на добу. І тільки 4% згодні викласти від 800 грн
Якщо б респонденти вирушили зустрічати Новий рік в один з обраних регіонів, дві третини з них (65%) для поселення воліли б орендувати квартири подобово. Відпочивати в пансіонаті (на базі відпочинку) вирішили б 19% опитаних. Зупинитися в готелі побажали 9% учасників дослідження, а в хостелі - 3%.
"Така тенденція цілком зрозуміла. Середній дохід українця не дозволяє користуватися послугами готелю на період більше 1-2 доби, також готелі програють строго обмеженим часом заїзду та виїзду", - коментує результати дослідження керівник проектів порталу подобової оренди Євгенія Мутовчийська.
Більшість опитаних (74%) не готові платити за житло в новорічний період більше 400 грн на добу. І тільки 4% згодні викласти від 800 грн.
"Ринок подобової оренди квартир вважається одним з найбільш перспективних, і, аналізуючи сьогоднішню ситуацію, можна спрогнозувати, що з кожним роком він ставатиме все більш конкурентоспроможним порівняно з ринком готельних послуг", - вважає Мутовчийська.
Розвитку ринку подобової оренди житла сприяє і зростання пропозиції з боку орендодавців та активний розвиток онлайн-можливостей цього сегменту.
PBJ Badania Marketingowe - польська аналітично-дослідницька компанія, яка спеціалізується на дослідженнях різнопрофільних ринків, а також на вивченні звичок і установок споживачів. Компанія займається вивченням ринку з 2004 року. Агентство проводить традиційні кількісні, якісні та інші спеціалізовані дослідження.