Дорожники пояснюють: висока температура повітря у літній період призводить до значного нагріву асфальтобетонного покриття через акумулювання сонячної радіації його темною поверхнею. "За даними вчених, температура дорожнього покриття, при якій органічні в'яжучі переходять у розм'якшений стан, через що погіршуються його міцнісні характеристики, становить +40-42 градусів Цельсія, призводить температура +28 градусів Цельсія. Рух великовантажного транспорту при таких умовах призводить до катастрофічних руйнувань дорожнього полотна - появи шляхів і зсувів, утворення деформацій, і, як наслідок - знищення цілих ділянок автодоріг", - йдеться в повідомленні.
За попередніми розрахунками, сума збитку дорожнього господарства через недбалу експлуатацію доріг компаніями-перевізниками щорічно досягає 2 млрд грн.
"Саме тому, починаючи з 1 червня, на більшості автомобільних доріг загального користування у всіх областях України буде введено сезонне обмеження руху вантажівок буде дозволено рух тільки вночі, а вдень вони будуть знаходитися на спеціальних стоянках таксі та на майданчиках відпочинку, в тому числі поблизу об'єктів сервісу", - йдеться в повідомленні.
Дотримання цих вимог жорстко контролюватися Укртрансінспекцією, Державтоінспекцією та дорожніми підприємствами. Рішення про введення сезонного обмеження вже прийнято в Житомирській, Київській, Миколаївській, Черкаській та Чернігівській областях. Відповідні дорожні знаки і панно для інформування громадян у цих регіонах вже встановлено.
Як повідомлялося раніше, глава "Укравтодору" заявив про підготовку нової концепції концесій автодоріг.