"Нормативно-правова база, створена під закон про концесії автомобільних доріг, який носить абсолютно рамковий характер, призвела до глибокої регульованості цього процесу. І той проект дороги Львів-Краковець, який розглядався як пілотний у концесії, зараз знаходиться в стані аналізу. Ми вже готуємо нову концепцію ставлення держави до будівництва доріг на умовах концесії. Ми будемо розглядати в першу чергу як інвестиційний майданчик, на якому міжнародні фінансові інститути можуть розміщувати свій ресурс", - сказав Малин.
Він зазначив, що "Укравтодор" розробляє також окрему концепцію, що стосується приватних доріг, ремонт яких буде здійснюватись за рахунок експлуатанта. "Якщо хто-небудь хоче витратити свої гроші на ремонт державної дороги на будь-яких договірних умовах, ми повинні зробити все, щоб дати можливість людині це зробити. Наприклад, якщо другорядна дорога пов'язує магістраль з промисловим підприємством або кар'єром, належить якомусь бізнес-суб'єкту, і він усвідомлює, що він цю другорядну під'їзну дорогу руйнує своїми перевезеннями, і у нього вистачає свідомості вкласти кошти в зміцнення цієї дороги - то це треба тільки вітати", - підкреслив глава "Укравтодору".
Нагадаємо, Кабмін призначив Малина главою "Укравтодору" 17 березня 2014 р. Раніше Малин обіймав посаду заступника голови державної податкової адміністрації в Одеській області - начальника спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків в Одесі.