"Більшість рейсів на зиму скасовані. Рейси скасовані на зимовий період з комерційних причин", - повідомив оператор авіакомпанії пасажиру.
Щоб повернути гроші за придбані квитки, пасажир повинен написати відповідну заяву. ЇЇ розглянуть протягом чотирьох-п'яти днів. Гроші мають повернути на картку протягом 30 днів.
У той же час, зазначив оператор, співробітники авіакомпанії дізналися про скасування рейсів тільки у вівторок вранці.
Нагадаємо, Air Onix призупинила польоти з 11 грудня, зокрема, у зв'язку із заборгованістю перед хендлінговими компаніями за наземне обслуговування. При цьому авіаперевізник планував з 19 грудня відновити роботу рейсу №106 Київ - Сімферополь і далі відновлювати рейси по інших маршрутах, проте не зробив цього.
Авіакомпанія Air Onix заснована в 2007 році. За даними ЗМІ, компанія належить синові прем'єр-міністра Миколи Азарова, народному депутату Олексію Азарова.