За ініціативи голови КМДА Володимира Бондаренка розроблено проект регуляторного акту "Про встановлення мораторію на розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті в місті Києві". Реалізація цього проекту дозволить систематизувати рекламні засоби та спеціальні конструкції, розташовані в місті, а також дозволить привести зовнішній вигляд столиці до європейських стандартів.
"Мораторій розповсюджуватиметься на прийом заяв про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Заборона не поширюється на такі види рекламних засобів як тумби, об'ємно-просторові конструкції, що стоять окремо, рекламні вивіски на будівлі (будівлі), споруди", - говориться в повідомленні.
Як зазначають у Департаменті суспільних комунікацій, проект розпорядження не змінює і не скасовує якихось норм конкретних законодавчих актів або правових актів в цілому, не є неправомірним обмеженням конкуренції, а лише тимчасово відкладає процес прийому документів на розміщення деяких об'єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті.
Як повідомлялось раніше, за три місяці 2014 р. розміщення реклами принесло бюджету Києва майже 37 млн гривень.