КМДА замість метро на Троєщину пустить швидкісний трамвай

7 квітня, 10:32

Як пояснив голова КМДА, в 4 рази дешевше побудувати швидкісний трамвай нового покоління, ніж гілку метро

метро
Фото из открытых источников
Київська міська державна адміністрація планує почати будівництво швидкісного трамваю в напрямку житлового масиву "Вигурівщина-Троєщина" замість будівництва четвертої гілки метрополітену. Про це в інтерв'ю "Українським Новинам" заявив голова КМДА Володимир Бондаренко.

Як пояснив чиновник, будівництво транспортної артерії в бік житлового масиву "Троєщина" потрібне, але будівництво метрополітену вимагає великих коштів. "Разом з тим в 4 рази дешевше побудувати швидкісний трамвай нового покоління. Львів випускає абсолютно тихі, 5-вагонні трамваї. Ми домовилися, що розробимо проектний варіант такого транспортного потоку, і він нам доступніший за коштами", - додав Бондаренко.

Він вважає, що трамвайні лінії в свій час були зняті непродумано, депо знищені, і тому необхідно планувати транспортні потоки так, щоб закрити їх різними видами транспорту.

За його словами, 40% перевезень у Києві здійснюються маленьким мікроавтобусами, а перевізники працюють на межі фінансових можливостей: паливо дороге, рухомий склад практично знищений.

Бондаренко підкреслив, що будівництво транспортного потоку буде здійснюватися за оптимальною ціною.

Нагадаємо, в грудні 2013 року київська влада планувала почати будівництво четвертої гілки метро на Троєщину у березні. Вартість проекту оцінюють у 16 млрд грн. Попередньо були затверджені і назви станцій: "Кільцева дорога", "Аеропорт", "Чоколівський", "Солом'янська площа", "Площа Перемоги", "Глибочицька", "Подільська", "Суднобудівна", "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна", "Бульвар Перова", "Проспект Ватутіна", "Вулиця Драйзера", "Вулиця Сабурова", "Вулиця Милославська " і "Вулиця Цвєтаєвої".

Побачили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Залишилось 1000 символів
    Новини партнерів
    Погода, Новости, загрузка...
    traffim.com