"Якщо ми подивимося на суть призначень Порошенка: Ложкін, Цеголко, Оніщенко, - ми можемо побачити, що президент намагається зараз збирати інформацію з різних каналів. Він намагається бути максимально доступним для свого близького оточення", - зазначив він.
"Якщо ми говоримо з приводу безпосередньо Бориса Ложкіна, досить імовірно, що Порошенко розраховує, що такий чоловік, як Ложкін, з його авторитетом у медіасфері, тим більше, з його впливом, він зможе доносити правильні меседжі щодо діяльності президента", - вважає експерт.
Нагадаємо, вчора Петро Порошенко призначив медіаменеджера Бориса Ложкіна главою Адміністрації президента.
42-річний Борис Ложкін - засновник холдингу UMH group (Український Медіа Холдінг), створеного наприкінці 1990-х років на базі харківської газети "Теленеделя". У 2010 році UMH став видавцем локального журналу Forbes. У 2013 році Ложкін і його партнери продали холдинг Сергію Курченку. Ложкін і Порошенко раніше співпрацювали на медіаринку: у 2011 році UMH і структури Порошенка (є засновником "5 каналу") купили акції медіакомпанії KP Media, яка видає російськомовний журнал "Кореспондент" і ще кілька видань.