Так, зокрема, економічно обґрунтований тариф на 2015 рік на послуги з перевезень пасажирів у звичайному режимі руху автотранспортом становить 4,22 грн. У тарифі враховані планові витрати на перевезення в розмірі 635,585 млн грн, 15%-на планова рентабельність, прибуток в розмірі 95,3 млн грн, повна собівартість послуг з урахуванням рентабельності - 730,9 млн. грн.
Також, на думку "Київпастрансу", економічно обґрунтований тариф на 2015 рік на послуги з перевезень пасажирів у звичайному режимі руху електротранспортом становить 3,6 грн при планових витратах на перевезення у розмірі 987,5 млн грн, 15%-ної планової рентабельності, прибутку в розмірі 148,1 млн грн, повної собівартості послуг з урахуванням рентабельності - 1,359 млрд грн, інвестиційної складової - 230,9 млн грн.
Також на підприємстві зазначили, що планова прибуток піде здійснення капітальних інвестицій для виконання затвердженої програми технічного розвитку електротранспорту, техпереоснащення виробничої бази, транспортної інфраструктури автотранспорту.
Пункт "інвестиційна складова", який входить в тариф на перевезення електротранспортом, передбачений для фінансування оновлення парку трамваїв і тролейбусів.
Крім того, у документі зазначається, що розмір економічно обґрунтованого тарифу на 2015 рік на послуги з перевезення пасажирів у звичайному режимі руху міською електричкою становить 5,51 грн.
Нагадаємо, в Києві нові тарифи на перевезення пасажирів у міському громадському транспорті почали діяти 7 лютого 2015 року. Вартість однієї поїздки на автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері або збільшилася вдвічі до 3 грн. Вартість поїздки в метрополітені (без використання пластикової безконтактної картки) становила 4 грн, збільшившись вдвічі. Вартість разового квитка на проїзд у міській електричці встановлено в розмірі 4 грн.