"Найбільш цікаві для нас міста-мільйонники", - говорить Руснак і додає, що пріоритетними для розвитку нової мережі є торгові центри з хорошим потоком відвідувачів. Суму інвестицій у відкриття кожної торгової точки Руснак не назвала. Але, за підрахунками співвласника компанії Zeebra (мережі Butlers, Six, I am, Glossip) Дмитра Єрмоленка, у магазини потрібно вкласти 500-600 дол. на один квадратний метр. "Термін окупності зараз прорахувати дуже складно", - говорить він.
Директор "Студії ювелірного дизайну "Гарарук" Людмила Гарарук зазначає, що за шість місяців цього року продажі прикрас впали більш ніж на 30%, що пов'язано із зростанням цін на ювелірні прикраси на 40% через курсові коливання. Клієнти, за її словами, купляють переважно обручки. На інших прикрасах вони економлять. У другому кварталі ситуація стабілізується, вважає Руснак. За її даними, у березні-червні порівняно з аналогічним періодом минулого року у кількісному вираженні продажі зросли на 9,11%, а в грошовому - на 12,91%.